Nie jesteś zalogowany !  Zaloguj się teraz

»  Zapomniałeś hasła? »  Zarejestruj się !

W schowku: 0 produktów Przejdź do schowka »

Liczba produktów: 0 szt

Wartość zakupów: 0 zł

przejdź do koszyka

wyposażenie gastronomii

Profesjonalnie dla Twojej gastronomii

Wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna»Reklamacje i gwarancja

Wyposażenie kuchni i restauracji UNIGASTRO oferuje sprzęt gastronomiczny, lady chłodnicze, zmywarki gastronomiczne oraz inne urządzenia gastronomiczne.

 

 

 

Reklamacje i gwarancja

REKLAMACJE I GWARANCJA

  1. Wszystkie zakupione towary są fabrycznie nowe, posiadają gwarancję producenta, która wraz z instrukcją obsługi dostarczana jest z towarem.
  2. W przypadku braku pieczątki sprzedawcy w karcie gwarancyjnej niezbędne dokumenty należy przesłać pocztą na adres firmy UNI-GASTRO, gdzie zostaną opieczętowane i odesłane.
  3. Karta gwarancyjna oraz instrukcja obsługi towaru mogą być umieszczone na zewnętrznej stronie opakowania dostarczanego towaru. Prosimy zwrócić na ten fakt szczególną uwagę przy rozpakowywaniu przesyłki.
  4. W przypadku zakupu produktów firmy RA-PA 24-miesięczna gwarancja przysługuje pod warunkiem zarejestrowania się przez kupującego na stronie internetowej Producenta www.rapa.lublin.pl w zakładce "2 lata gwarancji" w ciągu 90 dni od daty zakupu urządzenia.
  5. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z firmą UNI-GASTRO lub z odpowiednim serwisem, o ile jego adres został podany w karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna lub w przypadku jej braku - faktura VAT dot. zakupionego towaru. Konieczne jest pisemne powiadomienie firmy UNI-GASTRO o wystąpieniu wady w danym towarze.
  6. Firma UNI-GASTRO nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego zainstalowania oraz użytkowania zakupionego towaru.
  7. Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się z handlowcem Sklepu Internetowego. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "protokołu reklamacji".
  8. Zgodnie z ustawą z dnia 25 grudnia 2014 r. o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.
    Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
    Koszty przesyłek kurierskich związane z naprawami serwisowymi prowadzonymi przez Sklep Internetowy pokrywa nabywca.
  9. Faktura korygująca jest wystawiana w momencie przyjęcia zwracanego towaru na magazyn producenta. Wszelkie informacje o produktach pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów. Zdjęcie produktu lub jego opis techniczny zamieszczone na stronie internetowej mogą nieznacznie się różnić od stanu faktycznego, co związane jest z ciągłym technologicznym ulepszaniem stanu faktycznego proponowanych urządzeń.
  10. Różnice, które wynikły z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego Nabywcy (kolor, proporcje, itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  11. Zastrzegamy sobie prawo do pomyłek w opisach i oczywistych błędów w cenach towarów.
  12. W związku z ciągłymi zmianami cen stali zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen mebli ze stali nierdzewnej bez wcześniejszego uprzedzenia. Aby uzyskać aktualną cenę prosimy o kontakt telefoniczny.

 

PŁATNOŚCI

ZWROTY I REKLAMACJE

WSPÓŁPRACA HANDLOWA

Wyposażenie gastronomii

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 Unigastro

Projekt i wykonanie Agencja Interaktywna EPIDEMIA